Thursday, January 15, 2009

RAWATAN DAN KURSUS

Doktor, Bomoh dan Dukun, mereka akan memberi rawatan dan ubatan bukan Ilmu kedoktoran dan Ilmu perbomohan. Ada diantara pesakit yang telah sembuh tanpa segan dan silu menyatakan Doktor, Dukun dan Bomoh inilah menentukan hidup dan mati serta sembuhnya penyakit mereka, perbuatan mereka ini telah menduakan Tuhan kerana segala sesuatu itu datangnya dari Tuhan.

ShamWellness mengesan, merawat sekali gus mengajar pesakit ini untuk memulihkan diri dengan dihadiri oleh keluarga pesakit di kediaman mereka dengan tempoh masa 3 hingga 5 jam bergantung kepada jumlah pesakit dan akhirnya dibekalkan dengan buku untuk rujukan, panduan serta amalan-amalan yang perlu dilakukan.

Dari bancian yang dibuat, pesakit serta ahli keluarganya amat bersyukur dapat mengetahui hal sebenar tentang penyakit dan dapat mengesan penyakit cara tertutup (dikalangan orang yang dipercayai) dan ramai yang mempuyai masalah negatif seperti anak yang menghisap rokok, mencuri, ketakutan dapat dikesan dan dirawat dengan tenang dan seronok.

BAYARAN KURSUS (PERSONAL COACH)

Bayaran Kursus: Berpatutan dan atas persetujuan.
Kehadiran: Pesakit dan Ahli Keluarga.
Tempoh Masa Kursus: 3 hingga 5 jam (Bergantung kepada jumlah peserta).
Yang bakal diperolehi:
Pendedahan dan Rahsia Penyakit.
Pendedahan dan Rahsia Sihat.
Mengesan dan Merawat Penyakit Minda.
Mengesan dan Merawat Penyakit Fizikal.
Mengesan dan Merawat Penyakit Rohani.
Pesakit akan dipantau dan dihubungi dari masa ke semasa.

No comments:

Post a Comment